HTML

.:Last day of magic:.

Ez a blog tömören két átlagos fiatal lány világáról, nézeteiről, véleményeiről szól.

Friss topikok

  • euAgWzgmmtq7K: hehh, ez kurvajó, grat :D (2009.07.18. 21:32) Nagy netes szivatás:)
  • Corhana Violet: Úgy látszik már nem menő az utcán ismerkedés :D Pedig ugyanazt látnák kint is. Amúgy a myvip már ... (2009.06.21. 10:01) Myvip, ó te csodás!

Linkblog

2009.07.18. 17:27 Corhana Violet

Nagy netes szivatás:)

Az jutott eszembe, hogy kéne csinálni kamureget egy társkereső oldalon. Csináltam is. Szedtem vf-ről egy csaj képét majd iránysurány regisztrálni. Adatok kitöltve, el sem telt 1 perc, máris betámadtak a hímneműek :D Mostanra ott tartok,389-en nézték meg az adatlapom  53 levelem van (azóta sokkal több, de már nincs kedvem számolgatni), valamint kb 100-an rám írtak. :D Kegyetlen. Sokuk fel sem fogta, hogy kamureg, hiába magyaráztam neki, hogy ezt bizony, megszívtad. :) A sok pasi egyből ugrik egy csinos arcra :) De legalább ma egyvalamit megtanultak: ne ismerkedj neten! Főleg ne társkereső oldalakon. (Nagy szerencsétlenségemre valamiért 27et írtam a koromhoz 18 helyett, és ezt az istenért sem tudtam megváltoztatni. :D)

Szemelvények levelekből, kommentárral:

1. Tamás vagyok és szeretnék veled megismerkedni ha van kedved hozzá! Nézd meg a képem és az adatlapom ha érdekellek itt az msn-em luszinyoniguido@freemail.hu
vagy tel számom:06 20 823 1682

Meredek megadni a telefonszámot és msnt...de ha már Tamás ilyen bátor volt, akkor benthagyom a címét, lehet neki írogatni bátran, csak a blog nevét ne áruljátok el. :) (hejj de szemétnek tetszem lenni. :) )

2.Lehet,hogy szerelmes lettem a képeidbe. :)

Lehet, hogy megszívtad. =D

3. Szia!
Eszméletvesztés... Ezt kaptam az adatlapod megtekintése után. Elképesztő, hogy manapság is milyen gyönyörű nőket hordoz magán a földkerekség! Ritkaság, hogy találok szép, kedves lányokat! De sikerült, úgy látszik!
Nem szeretnék tolakodónak tűnni, de megkérdezhetem, hogy lenne e kedved ismerkedni velem?
Puszi Krisz

Sikerült, próbáld meg megkeresni a csajszit. Angoltudás nem lesz hátrány :D

4. Szia. Lenne kedved msnen beszélgetni,vagy sokat akarok?

Miért, talán a levelezés nem bejövős? Ejnye-ejnye. Vagy talán a kam miatt? Rejtély. :)

5.  szia **** felkeltetted az érdeklődésem szval ha énis a tiéd irdmeg az msn cimed pux

Várj csak rá türelmesen:)

6.  szia de kár hogy ilyen messze laksz.sokat jelent nekem Esztergom ott nyertem úttöröolimpiát JUDOBAN.

Nem inkább a szájhősködésben? Én meg a kékszemű hósárkány vagyok. :)

7. Hola bellissima; come stai?? spero bene; un besito.. di dove sei??
You are very nice
Parli Italiano o hablas espanol or do you speak english??

Megvan a hogyan menőzzek a nem létező olasz (asszem:D) és angoltudásommal verseny nyertese.

8.  Sohasem azt írom, vagy mondom egy Nőnek, amit hallani akar, hanem azokat a gondolatokat, érzéseket, amik bennem vannak!
Nem akarom levenni a lábáról....
Elég ha csak felkeltem az érdeklődését....
Ha mosolyt csalok az arcára, nekem az már elég!...

Megvan a legbénább csajozós szöveg verseny nyertese is.

9.  ciao szepseg!te v az oldalszepe?mert sztem igen!n jo lenne veled megismerkedni!

Te vagy a legbalekabb balek a földkerekségen? Mert szerintem igen:)

10.  szia mennyi eselyem van zaklatni egy ilyen szep holgyet

Ha lehagyod a kérdőjelet, meg az ékezeteket, semennyi. Egyébként ezt az illetékes hölgytől kérdezd meg, én nem tudom. =)

11.  ki a kamureges?...én nem hiszem

Pedig jobban tennéd. :)

12. Bocsánat! Nem kötekedésképpen írok.
Kicsit vicces az adatlapod! Nem nézel ki 27-nek, sem óvónéninek! Biztos vagy benne, hogy azt írtad be amit szerettél volna? További jó ismerkedést!

Bizonybizony, vannak akik észrevették =D

13. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓ De megbasználak !!!! Örülsz geci?

Hogyne, az ilyen tahók mindig örömkönnyeket csalnak a szemembe.

14.  Engedd meg, hogy bemutatkozzam: Márknak hívnak, Óbudán lakom, felszolgálóként dolgozom egy kávézóban.
Egyszerű embernek tartom magamat és a barátaim is engem.
Ha írásban szeretném megfogalmazni milyen is lennék ezeket tudnám felsorolni: őszinte, romantikus, kedves, figyelmes, rendszerető, kicsit makacs, segítőkész...de a lényeg, hogy ezeket a tulajdonságokat csak akkor érezheti az ember, ha a másik fél ugyanezeket mondja majd rólam!
Egy személyes találkozás sincsen kizárva, hiszen ekkor ismerszik meg a két fél igazán.
Ha szabadidőm engedi, akkor szívesen vagyok a barátaimmal, sütök (muffin sütésben verhetetlen vagyok! ), főzök, szeretek sportolni, vezetni, bowlingozni, biciklizni, utazni ( kedvenc országom Görögország) ,és néha egy kis felszabadult bulizás is beleférhet!
Ha szimpatikusnak találnál eme kis bemutatkozás és a kép alapján, akkor a kuzmin@t-online.hu e-mail címen, vagy a folinusz@freemail.hu MSN címen tudnánk folytatni a beszélgetést!
Köszönöm, hogy levelemet olvastad!

Felesleges volt bemutatkozni. akit érdekel, felveheti esetleg. :D Ha össze is jöttök, kérek muffint ajándékba! :)
 




 

1 komment

Címkék: társkeresés tahó pasi szivatás netes kamureg


A bejegyzés trackback címe:

https://lastdayofmagic.blog.hu/api/trackback/id/tr431253380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euAgWzgmmtq7K 2009.07.18. 21:32:26

hehh, ez kurvajó, grat :D
süti beállítások módosítása