HTML

.:Last day of magic:.

Ez a blog tömören két átlagos fiatal lány világáról, nézeteiről, véleményeiről szól.

Friss topikok

  • euAgWzgmmtq7K: hehh, ez kurvajó, grat :D (2009.07.18. 21:32) Nagy netes szivatás:)
  • Corhana Violet: Úgy látszik már nem menő az utcán ismerkedés :D Pedig ugyanazt látnák kint is. Amúgy a myvip már ... (2009.06.21. 10:01) Myvip, ó te csodás!

Linkblog

2009.07.19. 16:11 Corhana Violet

Nagy netes szivatás II.

Tegnap letörölték az adatlapom, tehát gondoltam ma is megpróbálkozom, hátha sikerül összehozni egy kamurandit. Hát, sikerült is, alanyunk jól megszívta :D Levélváltások alant:
Update: levélváltások kihúzva. Elmesélem inkább a sztorit, mert félek hogy mire kimásolnám a sok levelet, már törölve lennék, mert az illető úriember megfenyegetett hogy ír az oldalnak a kamureg miatt:) Na szóval: a találka ma 3ra volt megbeszélve, hogy hová, azt nem árulom el :D Gondoltam hamár alanyunk annyira rámenős, hogy ma találkozna, akkor "találkozzunk" ma, előbb szívja meg :D Nos, addig hosszú levélváltások sora következett, amiben írta, hogyha nem sikerülne semmi, még akkor is maradhatnék a barátja, és a többi. Igyekeztem ezekre értelmes válaszokat adni, habár már kicsit untam:D Biztosítottam afelől, hogy persze, ott leszek, majd 14:20kor leléptem az oldalról, mondván, én elindulok. Nos, annyira elindultam, hogy röhögve ültem a gép előtt, hogy emberünk épp arra a csinos, szőke csajszira vár, akit a képen látott. 4 óra 10 perc körül aztán kaptam egy levelet, hogy megint beszívatták, nem mentem el, és hogy erre számított, mire közöltem vele hogy aki ilyen tárkeresőkön és egyéb szutyokságokon ismerkedik, az megérdemli, hogy jól átverjék. Közöltem vele valamint még azt is, hogy még egy kamuregbe is belefutott, és miközben ő várt, én nyugodtan üldögéltem a gép előtt. Biztosított afelől, hogyha tudná ki vagyok, már végem lenne. Mondtam neki hogy Kurai Gerzson vagyok Mucsaröcsögéről, a telefonszámom pedig 666-666-666. (haha) Mire ő megkért, hogy az igazi adataimat adjam meg...Persze, majd leszek olyan hülye. Ezután jött az írok a szerkesztőségnek. Hát emberek, a második kamuregemnek is vége lesz, és hogy mi hasznom belőle? Sajnos semmi, mert úgy néz ki, hogy az embert nem bírtam jobb belátásra afelől, hogy nem jó ötlet ilyen helyeken ismerkedni, különben megütheti a bokáját. Jöhetnek a szidalmazós kommentek, hogy ki vagyok én hogy szórakozom szerencsétlen emberekkel, de aki hülye, az megérdemli. Véleményem szerint.





Szólj hozzá!

Címkék: net hülye pasi szivatás netes tárkereső


A bejegyzés trackback címe:

https://lastdayofmagic.blog.hu/api/trackback/id/tr861254836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása