HTML

.:Last day of magic:.

Ez a blog tömören két átlagos fiatal lány világáról, nézeteiről, véleményeiről szól.

Friss topikok

  • euAgWzgmmtq7K: hehh, ez kurvajó, grat :D (2009.07.18. 21:32) Nagy netes szivatás:)
  • Corhana Violet: Úgy látszik már nem menő az utcán ismerkedés :D Pedig ugyanazt látnák kint is. Amúgy a myvip már ... (2009.06.21. 10:01) Myvip, ó te csodás!

Linkblog

2009.06.18. 21:39 Corhana Violet

Ez a menő?... :S

Nem értem. Nem értem. Nem és kész. Miért "gáz" az, hogyha nem mész el inni XYZ-kkal, és miért "menő" az ha mindennap hullarészeg vagy, még magadról se tudsz szinte, ingajáratban jársz hányni, és a többi... Ugyan még életemben nem voltam részeg, (és köszönöm szépen, de nem is kérek belőle) de valószínűleg ezek lehetnek az utóhatások. Hát tényleg nagyon menő, hogy önkívületben csinálsz dolgokat... Miért kell egyáltalán ahhoz alkohol az embereknek, hogy jól érezzék magukat? Vagy miért kell az alkohollal megalapozni?? Mert talán egy be nem indult társalgást kevés alkohollal be lehet indítani, de amikor 15-16 sőt! 12-13-14 évesek vedelnek keményen hétvégenként, vagy minden nap, mert az menő, az miért jó? Most vagy én vagyok ilyen elmarodott, vagy tényleg csak így tudod jól érezni magad? Mi abban a jó tényleg? Valaki sorolja már fel nekem az indokokat, amire rá is tudok bólintani, hogy oké ezt elfogadom! Könyörgöm, ha én jól akarom érezni magam, ahhoz nem alkohol kell, hanem egy jó társaság! Miért menő ez az egész? Mert szerintem épp hogy fullciki. Mi a pláne abban hogy senki nem tud egyenesen menni, és beszélni? Rohadt nagy poén. Aki azzal mer jönni nekem, hogy ez a "trendi", és haladjak a korral, az ássa el magát... Nem, én nem iszom. Még poénból sem. És nem is fogok. Köszi, de én jól érzem magam mindenféle alkohol nélkül is. Aki meg sopánkodik amiatt, hogy ő X évesen még nem volt beb*szva, és hogy ez jajjdeciki, hajtson végre harakirit. Aki meg már volt, és menőnek tartja, annak egy kérdés: és, anyuka tud róla? (: Meséld már el neki is ezeket a fergetes élményeket, amikor ott fetrengtetek full beb*szva...Garantáltan örülni fog neki! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lastdayofmagic.blog.hu/api/trackback/id/tr161194205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása